Ми пишаємося тим, що європейська реставрація турбін у компанії ТурбоЗапад – це сервіс, який відповідає світовим стандартам. Завдяки кваліфікованому персоналу, сучасному машинному парку і використання деталей найвищої якості, ми отримуємо ефект, який задовільнить найвибагливіших клієнтів. 

Всі турбіни відновлені в Польщі з застосуванням оригінальних запчастин і на сучасному обладнанні.

Процес європейської реставрації турбін:

 

турбокомпрессор

Першим етапом регенерації є відкручування турбокомпресора для першої частини.

Після демонтажу ми перевіряємо технічний стан використовуваних компонентів і працездатність пневматичного або електронного приводу. На підставі зносу деталей ми знаходимо причину пошкодження турбіни.

 

Очищення

Наступним етапом є очищення компонентів турбіни від старого масла і інших домішок.

Для ретельного очищення ми використовуємо спеціальні шайби.

Після очищення деталі і елементи ретельно обдуваються стисненим повітрям, заглушки видаляються, корпус підшипників, колесо компресора і вал з турбінним колесом промиваються спеціальним складом в ультразвукової ванні, після чого повторно обдуваються стисненим повітрям.

 

Підвіска – пісочна

Очищені частини піддаються піскоструменевій обробці. Завдяки проростанню ми можемо позбутися від решти бруду, з якою миття не впоралося (наприклад, від іржі). Після цього процесу елементи сяють як нові і отримують «друге життя». Піскоструменева обробка не приводить до пошкодження деталей.

 

Підготовка нових деталей

Під час процесу очищення, команда механіків готує нові деталі для турбокомпресора, які будуть замінені в залежності від типу знайденого пошкодження.

 

Підготовка нового ядра

Замінюємо ядро турбіни на нове.

Нове ядро вже підготовлено до збірки і перевірено на високошвидкісному балансирі. Однак, поворот корпусу підшипника вимагає надзвичайної точності. Основні елементи точно виміряні і оброблені на токарному верстаті. Остаточний ефект полягає в досягненні надзвичайно точних розмірів. Значні пошкодження, такі як тріщина, вимагають заміни всього корпусу на новий.

 

Підготовка до збирання всіх деталей

Якщо ядро зібране у відновленому корпусі, ми готуємо до збирання решту нових деталей.

Ми замінюємо: ротор, компресійне колесо, алюмінієву пластину, ремонтний комплект, в тому числі (підшипники ковзання, завзятий підшипник, масловідбивач, стійка Фінгера, ущільнювальні кільця, стопорний штифт підшипника ковзання, кільця ущільнювачів, гайка колеса стиснення, монтажні гвинти). Потім всі елементи збираються в корпус.

 

Вплив корозії

Перевірка активної зони є ключовим елементом правильного ремонту турбокомпресора. Для цього ми використовуємо швидкісні балансувальні верстати від двох світових виробників: Schenck – TBsonio і Cimat – CMT 48 VSR. Швидкість балансування сердечника коливається від 160,00 об / хв. до 300000 об / хв, тобто в умовах, наближених до роботи двигуна. Обидві машини по точності вимірювань можна порівняти з машинами виробників турбокомпресорів, завдяки яким турбіна практично не відрізняється від рівня абсолютно нової турбіни.

 

Заміна або очищення змінної геометрії

Якщо турбокомпресор обладнаний системою  VTG / VN ( VTG турбокомпресори з системами зміни геометрії потоку вихлопних газів за допомогою соплового пристрою і звичайні турбіни без систем подібних VNT) із змінною геометрією, наш сервіс включає в себе заміну нового або його очищення. Все залежить від його використання. Ми вважаємо за краще заміну на новий, але якщо механізм працює на 100% і вимагає тільки очищення, вставка нового не має сенсу, а ціна за послугу нижче.

 

Основне встановлення та перевірка пневматичного чи електронного приводу

Готові елементи турбокомпресора зібрані. Ми завжди використовуємо нові гвинти, щоб вкрутити.

Ми перевіряємо ефективність приводу. У разі його дефектів ми обмінюємо на новий. 

 

Налаштування змінної геометрії

Для настройки механізму змінної геометрії ми використовуємо машини: Flowbench Turbo Boost, Schenck 110 мбр, Schenck ТВ Комфорт, Cimat 48 Твин. Ці машини відрізняються винятковою точністю вимірів і величезною базою даних, завдяки якій ви можете встановити більш 95% турбокомпресорів, доступних на ринку. Результати вимірювання кількох положень приводу порівнюються з параметрами абсолютно нових турбокомпресорів для досягнення того ж рівня наддуву.

Потрібна реставрація турбіни або не знайшли потрібну турбіну? Залиште Ваш номер телефону на сайті та ми допоможемо Вам вирішити цю проблему!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *