Як здійснюється встановлення турбокомпресора та які причини поломки турбокомпресора?

Перед здійсненням встановлення турбокомпресора на новий або відремонтований, компанія TurboWest  проводить повну діагностику систем двигуна, особлива увага звертається на такі симптоми:

  • недостатньо потужності.
  • несправність системи впорскування палива.
  • підвищений рівень шуму при роботі.
  • засмічення або блокування повітряного фільтра.
  • задимлення.
  • пошкодження системи вихлопу відпрацьованих газів.
  • споживання масла вище норми.
  • неполадки системи мастила.
  • перевірте тиск в картері двигуна. Якщо тиск вище норми негайно прийміть заходи.

Якщо при діагностиці не вдалося знайти причини, проводиться розширений пошук неполадки, якими можуть бути потрапляння сторонніх предметів в турбокомпресор, нестача мастила, забруднення масла, перевищення швидкості обертання валу турбокомпресора або його перегріву. Це важливо, тому як поломка турбокомпресора є лише симптомом іншої проблеми, а не причиною.

Як правильно поводитися з турбокомпресором?

  1. Перевірте номер нового або відновленого турбокомпресора і переконайтеся, що він збігається з номером Вашого турбокомпресора і підходить до Вашого двигуна. Встановлення турбокомпресора на двигун не придатного для використання можлива поломка агрегатів і при цьому гарантія втрачає силу. Важливо правильно поводитися з турбокомпресором, деякі моделі дуже важкі.
  2. Правильний метод вилучення турбокомпресора з коробки – підйом за будь-який кінець корпусу.
  3. Взявшись за важіль управління приводом, з’єднувальний шток або шланг можна серйозно його пошкодити. Теж саме може статися якщо його перекочувати по верстата.
  4. При ударі можливо серйозна поломка вбудованої коробки передач електронного приводу.
  5. Будьте обережним – ні в якому разі не торкайтеся руками контактів турбокомпресора із змінною геометрією з електронним приводом.

 

Підготовка до встановлення турбокомпресора – фільтри, моторне масло і шланги.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора, рекомендується встановити новий повітряний, масляний і паливний фільтри та залити свіже моторне масло рекомендоване виробником двигуна або автомобіля. При установці нового масляного фільтра його потрібно залити свіжим чистим маслом, також заповнити лінію нагнітання масла з насоса до фільтра, це особливо важливо для двигунів з великим пробігом де ця лінія при заміні масла буває порожній.

Підготовка до встановлення турбокомпресора – потрібно простежити за тим, щоб всі підключені повітряні шланги були чистими, без ознак пошкодження у турбокомпресора. З автоматичними приводами потрібно перевірити шланги йдуть до керуючого клапану і приводу. У турбокомпресора з електронними приводами перевірте обплетення проводів і роз’єми йдуть від двигуна, по скільки там часто виникає потрапляння води або розрив контактів, це відноситься і до пневматичних приводів з роз’ємами для електронного датчика положення. Воздушний фільтр і його корпус повинні бути абсолютно чистими, без бруду.

Далі, компанія TurboWest, очищує вентиляцію картера двигуна і перевіряє працездатність згідно з керівництвом виробника двигуна або автомобіля.

 

Встановлення турбокомпресора: підготовка, налагодження та калібрування.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора, необхідно чітко дотримуватися таких правил:

  1. Не міняти налаштування або калібрування турбокомпресора при цьому гарантія може втратити силу, можлива поломка турбокомпресора або двигуна У турбокомпресора із змінною геометрією не потрібно змінювати мінімальне відкриття лопаток це може привести до серйозної поломки турбокомпресора або двигуна.
  2. Використовуйте тільки відповідні прокладки центральний отвір має точно відповідати отвору у фланці.
  3. Заборонено використання рідкої прокладки мастики або герметика для впуску або випуску масла оскільки надлишок речовини може потрапити в турбокомпресор і зменшити або припинити потік масла. Точні відомості про олію крутять моментів і монтажі міститися в керівництві виробника двигуна або автомобіля.
  4. Сучасний турбокомпресор складний агрегат працює на високій швидкості, в уникненні НЕ усуненої поломки важливо, щоб в процесі установки всередину не потрапив бруд.

 

Встановлення турбокомпресора – важливі деталі.

Для початку, компанія TurboWest знімає з вихлопного колектора і труби стару прокладку. Поверхні фланця повинні бути чистими без пошкоджень. Знімаємо з турбокомпресора всі пластикові або пінні заглушки. Потім здійснюється встановлення турбокомпресора на колектор або двигун вибравши нову ущільнювальну прокладку або кільце і заново підключити вихлопну трубу. Затягуємо всі гайки і болти з потрібним зусиллям. Звертаємо особливу увагу на лінії подачі і зливу масла. Для нормального струму масла вони повинні бути чистими без пошкоджень. Переконуємось, що покриття приєднанні вже зім’ялося з середини і що лінії подачі масла йдуть не дуже близько до джерела тепла, яке їх може пошкодити зсередини. Це часто зустрічається у деяких двигунів і не діагностується без різання трубки. При монтажі нового або відремонтованого турбокомпресора, компанія TurboWest рекомендує змінити вхідну трубку подачі масла.

 

Встановлення турбокомпресора – подача масла, перший тест.

Підєднуємо лінію зливу масла до турбокомпресора, заливаємо свіже моторне масло через впускний отвір турбокомпресора і, перш ніж підключати лінію подачі масла, кілька разів провертаємо рукою колесо турбіни, воно повинно вільно обертатися. Деякий люфт вала вгору і вниз є абсолютно нормальним. Підключаємо до корпусу турбокомпресора впускні та випускні повітряні шланги й переконуємось що з’єднання герметично. Прокручуємо двигун протягом 10-15 секунд, щоб заповнити лінію подачі масла не включаючи двигун. Після всіх дій, компанія TurboWest запускає двигун і дає йому попрацювати на холостому ходу 3-4 хвилини, щоб перевірити на наявність витоку масла, газів і повітря. Якщо при запуску двигуна виникає витік, ми негайно усуваємо причину.

 

Встановлення турбокомпресора – перевірка роботи актуатора і рівень масла.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора із змінною геометрією, після запуску, перевіряємо працездатність приводу. Важіль і механізм управління змінною геометрією може переміщатися, а електричні приводи видавати високочастотний шум. Якщо переміщення не виявляється шукаємо причину в автомобілі оскільки привід налаштований і перевірений перед відправкою з заводу або майстерні. В електронних приводах використовуються самоблокувалися шестерні, відповідно важіль управління приводом або з’єднувальний шток не переміщаються в ручну, при спробах перемістити їх інструментом або вручну шестерні ламаються і турбокомпрессор втрачає стабільність. Гарантія на такі пошкодження не поширюється. Зупиняємо двигун і заново перевіряємо рівень масла. Важливо, щоб він знаходився між мінімальною і максимальною позначкою.

Після того як механік встановить новий або відреставрований турбокомпрессор, слідуючи зазначеній процедурі, можна буде багато років радіти якості і надійності агрегату високої якості.

 

Шукаєте нові турбіни та турбокомпресори? Перегляньте на нашому сайті або зателефонуйте нам та ми допоможемо Вам їх підібрати!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *