Як здійснюється встановлення турбокомпресора та які причини поломки турбокомпресора?
Перед здійсненням встановлення турбокомпресора на новий або відремонтований, компанія TurboWest проводить повну діагностику систем двигуна, особлива увага звертається на такі симптоми:
- недостатньо потужності.
- несправність системи впорскування палива.
- підвищений рівень шуму при роботі.
- засмічення або блокування повітряного фільтра.
- задимлення.
- пошкодження системи вихлопу відпрацьованих газів.
- споживання масла вище норми.
- неполадки системи мастила.
- перевірте тиск в картері двигуна. Якщо тиск вище норми негайно прийміть заходи.
Якщо при діагностиці не вдалося знайти причини, проводиться розширений пошук неполадки, якими можуть бути потрапляння сторонніх предметів в турбокомпресор, нестача мастила, забруднення масла, перевищення швидкості обертання валу турбокомпресора або його перегріву. Це важливо, тому як поломка турбокомпресора є лише симптомом іншої проблеми, а не причиною.
Як правильно поводитися з турбокомпресором?
- Перевірте номер нового або відновленого турбокомпресора і переконайтеся, що він збігається з номером Вашого турбокомпресора і підходить до Вашого двигуна. Установка турбокомпрессора на двигун не придатного для використання можлива поломка агрегатів і при цьому гарантія втрачає силу. Важливо правильно поводитися з турбокомпресором, деякі моделі дуже важкі.
- Правильний метод вилучення турбокомпресора з коробки – підйом за будь-який кінець корпусу.
- Взявшись за важіль управління приводом, з’єднувальний шток або шланг можна серйозно його пошкодити. Теж саме може статися якщо його перекочувати по верстата.
- При ударі можливо серйозна поломка вбудованої коробки передач електронного приводу.
- Будьте обережним – ні в якому разі не торкайтеся руками контактів турбокомпресора із змінною геометрією з електронним приводом.
Підготовка до встановлення турбокомпресора – фільтри, моторне масло і шланги.
Здійснюючи встановлення турбокомпресора, рекомендується встановити новий повітряний, масляний і паливний фільтри та залити свіже моторне масло рекомендоване виробником двигуна або автомобіля. При установці нового масляного фільтра його потрібно залити свіжим чистим маслом, також заповнити лінію нагнітання масла з насоса до фільтра, це особливо важливо для двигунів з великим пробігом де ця лінія при заміні масла буває порожній.
Підготовка до встановлення турбокомпресора – потрібно простежити за тим, щоб всі підключені повітряні шланги були чистими, без ознак пошкодження у турбокомпресора. З автоматичними приводами потрібно перевірити шланги йдуть до керуючого клапану і приводу. У турбокомпресора з електронними приводами перевірте обплетення проводів і роз’єми йдуть від двигуна, по скільки там часто виникає потрапляння води або розрив контактів, це відноситься і до пневматичних приводів з роз’ємами для електронного датчика положення. Воздушний фільтр і його корпус повинні бути абсолютно чистими, без бруду.
Далі, компанія TurboWest, очищує вентиляцію картера двигуна і перевіряє працездатність згідно з керівництвом виробника двигуна або автомобіля.
Установка турбокомпрессора: підготовка, налагодження та калібрування.
Здійснюючи встановлення турбокомпресора, необхідно чітко дотримуватися таких правил:
- Не міняти налаштування або калібрування турбокомпресора при цьому гарантія може втратити силу, можлива поломка турбокомпресора або двигуна У турбокомпресора із змінною геометрією не потрібно змінювати мінімальне відкриття лопаток це може привести до серйозної поломки турбокомпресора або двигуна.
- Використовуйте тільки відповідні прокладки центральний отвір має точно відповідати отвору у фланці.
- Заборонено використання рідкої прокладки мастики або герметика для впуску або випуску масла оскільки надлишок речовини може потрапити в турбокомпресор і зменшити або припинити потік масла. Точні відомості про олію крутять моментів і монтажі міститися в керівництві виробника двигуна або автомобіля.
- Сучасний турбокомпресор складний агрегат працює на високій швидкості, в уникненні НЕ усуненої поломки важливо, щоб в процесі установки всередину не потрапив бруд.
Установка турбокомпрессора – важливі деталі.
Для початку, компанія TurboWest знімає з вихлопного колектора і труби стару прокладку. Поверхні фланця повинні бути чистими без пошкоджень. Знімаємо з турбокомпресора всі пластикові або пінні заглушки. Потім здійснюється встановлення турбокомпресора на коллектор или двигатель выбрав новую уплотнительную прокладку или кольцо и заново подключить выхлопную трубу. Затягиваем все гайки и болты с нужным усилием. Обращаем особое внимание на линии подачи и слива масла. Для нормального тока масла они должны быть чистыми без повреждений. Убеждаемся, что покрытие присоединении уже смялось изнутри и что линии подачи масла идут не слишком близко к источнику тепла, который их может повредить изнутри. Это часто встречается у некоторых двигателей и не диагностируется без резки трубки. При монтаже нового или отремонтированного турбокомпрессора, компанія TurboWest рекомендует заменить входную трубку подачи масла.
Установка турбокомпрессора - подача масла, первый тест.
Подсоединяем линию слива масла к турбокомпрессору, заливаем свежее моторное масло через впускное отверстие турбокомпрессора и, прежде чем подключать линию подачи масла, несколько раз проворачиваем рукой колесо турбины, оно должно свободно вращаться. Некоторый люфт вала вверх и вниз является абсолютно нормальным. Подключаем к корпусу турбокомпрессора впускные и выпускные воздушные шланги и убеждаемся что соединение герметично. Прокручиваем двигатель в течение 10-15 секунд, чтобы заполнить линию подачи масла не включая двигатель. После всех действий, компанія TurboWest запускает двигатель и дает ему поработать на холостом ходу 3-4 минуты, чтобы проверить на наличие утечки масла, газов и воздуха. Если при запуске двигателя возникает утечка, мы немедленно устраняем причину.
Установка турбокомпрессора - проверка работы актуатора и уровень масла.
Здійснюючи встановлення турбокомпресора с изменяемой геометрией, после запуска, проверяем работоспособность привода. Рычаг и механизм управления изменяемой геометрией может перемещаться, а электрические приводы издавать высокочастотный шум. Если перемещения не обнаруживается ищем причину в автомобиле поскольку привод настроен и проверен перед отправкой с завода или мастерской. В электронных приводах используются самоблокирующиеся шестерни, соответственно рычаг управления приводом или соединительный шток не перемещаются в ручную, при попытках переместить их инструментом или вручную шестерни ломаются и турбокомпрессор теряет стабильность. Гарантия на такие повреждения не распространяется. Останавливаем двигатель и заново проверяем уровень масла. Важно, чтобы он находился между минимальной и максимальной отметкой.
После того как механик установит новый или отреставрированный турбокомпрессорСледуя указанной процедуре, можно будет много лет радоваться качеству и надежности агрегата высокого качества.