Як здійснюється встановлення турбокомпресора та які причини поломки турбокомпресора?

Перед здійсненням встановлення турбокомпресора на новий або відремонтований, компанія TurboWest  проводить повну діагностику систем двигуна, особлива увага звертається на такі симптоми:

  • недостатньо потужності.
  • несправність системи впорскування палива.
  • підвищений рівень шуму при роботі.
  • засмічення або блокування повітряного фільтра.
  • задимлення.
  • пошкодження системи вихлопу відпрацьованих газів.
  • споживання масла вище норми.
  • неполадки системи мастила.
  • перевірте тиск в картері двигуна. Якщо тиск вище норми негайно прийміть заходи.

Якщо при діагностиці не вдалося знайти причини, проводиться розширений пошук неполадки, якими можуть бути потрапляння сторонніх предметів в турбокомпресор, нестача мастила, забруднення масла, перевищення швидкості обертання валу турбокомпресора або його перегріву. Це важливо, тому як поломка турбокомпресора є лише симптомом іншої проблеми, а не причиною.

Як правильно поводитися з турбокомпресором?

  1. Перевірте номер нового або відновленого турбокомпресора і переконайтеся, що він збігається з номером Вашого турбокомпресора і підходить до Вашого двигуна. Установка турбокомпрессора на двигун не придатного для використання можлива поломка агрегатів і при цьому гарантія втрачає силу. Важливо правильно поводитися з турбокомпресором, деякі моделі дуже важкі.
  2. Правильний метод вилучення турбокомпресора з коробки – підйом за будь-який кінець корпусу.
  3. Взявшись за важіль управління приводом, з’єднувальний шток або шланг можна серйозно його пошкодити. Теж саме може статися якщо його перекочувати по верстата.
  4. При ударі можливо серйозна поломка вбудованої коробки передач електронного приводу.
  5. Будьте обережним – ні в якому разі не торкайтеся руками контактів турбокомпресора із змінною геометрією з електронним приводом.

 

Підготовка до встановлення турбокомпресора – фільтри, моторне масло і шланги.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора, рекомендується встановити новий повітряний, масляний і паливний фільтри та залити свіже моторне масло рекомендоване виробником двигуна або автомобіля. При установці нового масляного фільтра його потрібно залити свіжим чистим маслом, також заповнити лінію нагнітання масла з насоса до фільтра, це особливо важливо для двигунів з великим пробігом де ця лінія при заміні масла буває порожній.

Підготовка до встановлення турбокомпресора – потрібно простежити за тим, щоб всі підключені повітряні шланги були чистими, без ознак пошкодження у турбокомпресора. З автоматичними приводами потрібно перевірити шланги йдуть до керуючого клапану і приводу. У турбокомпресора з електронними приводами перевірте обплетення проводів і роз’єми йдуть від двигуна, по скільки там часто виникає потрапляння води або розрив контактів, це відноситься і до пневматичних приводів з роз’ємами для електронного датчика положення. Воздушний фільтр і його корпус повинні бути абсолютно чистими, без бруду.

Далі, компанія TurboWest, очищує вентиляцію картера двигуна і перевіряє працездатність згідно з керівництвом виробника двигуна або автомобіля.

 

Установка турбокомпрессора: підготовка, налагодження та калібрування.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора, необхідно чітко дотримуватися таких правил:

  1. Не міняти налаштування або калібрування турбокомпресора при цьому гарантія може втратити силу, можлива поломка турбокомпресора або двигуна У турбокомпресора із змінною геометрією не потрібно змінювати мінімальне відкриття лопаток це може привести до серйозної поломки турбокомпресора або двигуна.
  2. Використовуйте тільки відповідні прокладки центральний отвір має точно відповідати отвору у фланці.
  3. Заборонено використання рідкої прокладки мастики або герметика для впуску або випуску масла оскільки надлишок речовини може потрапити в турбокомпресор і зменшити або припинити потік масла. Точні відомості про олію крутять моментів і монтажі міститися в керівництві виробника двигуна або автомобіля.
  4. Сучасний турбокомпресор складний агрегат працює на високій швидкості, в уникненні НЕ усуненої поломки важливо, щоб в процесі установки всередину не потрапив бруд.

 

Установка турбокомпрессора – важливі деталі.

Для початку, компанія TurboWest знімає з вихлопного колектора і труби стару прокладку. Поверхні фланця повинні бути чистими без пошкоджень. Знімаємо з турбокомпресора всі пластикові або пінні заглушки. Потім здійснюється встановлення турбокомпресора на коллектор или двигатель выбрав новую уплотнительную прокладку или кольцо и заново подключить выхлопную трубу. Затягиваем все гайки и болты с нужным усилием. Обращаем особое внимание на линии подачи и слива масла. Для нормального тока масла они должны быть чистыми без повреждений. Убеждаемся, что покрытие присоединении уже смялось изнутри и что линии подачи масла идут не слишком близко к источнику тепла, который их может повредить изнутри. Это часто встречается у некоторых двигателей и не диагностируется без резки трубки. При монтаже нового или отремонтированного турбокомпрессора, компанія TurboWest рекомендует заменить входную трубку подачи масла.

 

Установка турбокомпрессора - подача масла, первый тест.

Подсоединяем линию слива масла к турбокомпрессору, заливаем свежее моторное масло через впускное отверстие турбокомпрессора и, прежде чем подключать линию подачи масла, несколько раз проворачиваем рукой колесо турбины, оно должно свободно вращаться. Некоторый люфт вала вверх и вниз является абсолютно нормальным. Подключаем к корпусу турбокомпрессора впускные и выпускные воздушные шланги и убеждаемся что соединение герметично. Прокручиваем двигатель в течение 10-15 секунд, чтобы заполнить линию подачи масла не включая двигатель. После всех действий, компанія TurboWest запускает двигатель и дает ему поработать на холостом ходу 3-4 минуты, чтобы проверить на наличие утечки масла, газов и воздуха. Если при запуске двигателя возникает утечка, мы немедленно устраняем причину.

 

Установка турбокомпрессора - проверка работы актуатора и уровень масла.

Здійснюючи встановлення турбокомпресора с изменяемой геометрией, после запуска, проверяем работоспособность привода. Рычаг и механизм управления изменяемой геометрией может перемещаться, а электрические приводы издавать высокочастотный шум. Если перемещения не обнаруживается ищем причину в автомобиле поскольку привод настроен и проверен перед отправкой с завода или мастерской. В электронных приводах используются самоблокирующиеся шестерни, соответственно рычаг управления приводом или соединительный шток не перемещаются в ручную, при попытках переместить их инструментом или вручную шестерни ломаются и турбокомпрессор теряет стабильность. Гарантия на такие повреждения не распространяется. Останавливаем двигатель и заново проверяем уровень масла. Важно, чтобы он находился между минимальной и максимальной отметкой.

После того как механик установит новый или отреставрированный турбокомпрессорСледуя указанной процедуре, можно будет много лет радоваться качеству и надежности агрегата высокого качества.

 

Ищете новые турбины и турбокомпрессоры? Посмотрите на нашем сайте или позвоните нам и мы поможем Вам их подобрать!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *