Ми пишаємося тим, що європейська реставрація турбін у компанії TurboWest – це сервіс, який відповідає світовим стандартам. Завдяки кваліфікованому персоналу, сучасному машинному парку і використання деталей найвищої якості, ми отримуємо ефект, який задовільнить найвибагливіших клієнтів.
Всі турбіни відновлені в Польщі з застосуванням оригінальних запчастин і на сучасному обладнанні.
Процес європейської реставрації турбін:
Турбокомпрессор
Першим етапом регенерації є відкручування турбокомпресора для першої частини.
Після демонтажу ми перевіряємо технічний стан використовуваних компонентів і працездатність пневматичного або електронного приводу. На підставі зносу деталей ми знаходимо причину пошкодження турбіни.
Очищення
Наступним етапом є очищення компонентів турбіни від старого масла і інших домішок.
Для ретельного очищення ми використовуємо спеціальні шайби.
Після очищення деталі і елементи ретельно обдуваються стисненим повітрям, заглушки видаляються, корпус підшипників, колесо компресора і вал з турбінним колесом промиваються спеціальним складом в ультразвукової ванні, після чого повторно обдуваються стисненим повітрям.
Підвіска – пісочна
Очищені частини піддаються піскоструменевій обробці. Завдяки проростанню ми можемо позбутися від решти бруду, з якою миття не впоралося (наприклад, від іржі). Після цього процесу елементи сяють як нові і отримують «друге життя». Піскоструменева обробка не приводить до пошкодження деталей.
Підготовка нових деталей
Під час процесу очищення, команда механіків готує нові деталі для турбокомпресора, які будуть замінені в залежності від типу знайденого пошкодження.
Підготовка нового ядра
Замінюємо ядро турбіни на нове.
Нове ядро вже підготовлено до збірки і перевірено на високошвидкісному балансирі. Однак, поворот корпусу підшипника вимагає надзвичайної точності. Основні елементи точно виміряні і оброблені на токарному верстаті. Остаточний ефект полягає в досягненні надзвичайно точних розмірів. Значні пошкодження, такі як тріщина, вимагають заміни всього корпусу на новий.
Підготовка до збирання всіх деталей
Якщо ядро зібране у відновленому корпусі, ми готуємо до збирання решту нових деталей.
Ми замінюємо: ротор, компресійне колесо, алюмінієву пластину, ремонтний комплект, в тому числі (підшипники ковзання, завзятий підшипник, масловідбивач, стійка Фінгера, ущільнювальні кільця, стопорний штифт підшипника ковзання, кільця ущільнювачів, гайка колеса стиснення, монтажні гвинти). Потім всі елементи збираються в корпус.
Вплив корозії
Перевірка активної зони є ключовим елементом правильного ремонту турбокомпресора. Для цього ми використовуємо швидкісні балансувальні верстати від двох світових виробників: Schenck – TBsonio і Cimat – CMT 48 VSR. Швидкість балансування сердечника коливається від 160,00 об / хв. до 300000 об / хв, тобто в умовах, наближених до роботи двигуна. Обидві машини по точності вимірювань можна порівняти з машинами виробників турбокомпресорів, завдяки яким турбіна практично не відрізняється від рівня абсолютно нової турбіни.
Заміна або очищення змінної геометрії
Якщо турбокомпресор обладнаний системою VTG / VN ( VTG турбокомпресори з системами зміни геометрії потоку вихлопних газів за допомогою соплового пристрою і звичайні турбіни без систем подібних VNT) із змінною геометрією, наш сервіс включає в себе заміну нового або його очищення. Все залежить від його використання. Ми вважаємо за краще заміну на новий, але якщо механізм працює на 100% і вимагає тільки очищення, вставка нового не має сенсу, а ціна за послугу нижче.
Основне встановлення та перевірка пневматичного чи електронного приводу
Готові елементи турбокомпресора зібрані. Ми завжди використовуємо нові гвинти, щоб вкрутити.
Ми перевіряємо ефективність приводу. У разі його дефектів ми обмінюємо на новий.
Налаштування змінної геометрії
Для настройки механізму змінної геометрії ми використовуємо машини: Flowbench Turbo Boost, Schenck 110 мбр, Schenck ТВ Комфорт, Cimat 48 Твин. Ці машини відрізняються винятковою точністю вимірів і величезною базою даних, завдяки якій ви можете встановити більш 95% турбокомпресорів, доступних на ринку. Результати вимірювання кількох положень приводу порівнюються з параметрами абсолютно нових турбокомпресорів для досягнення того ж рівня наддуву.
Потрібна реставрація турбіни або не знайшли потрібну турбіну? Залиште Ваш номер телефону на сайті та ми допоможемо Вам вирішити цю проблему!